Mitt nya liv

Usch det är så tråkigt att inte ha ett heltids jobb,  nu tänker säkert ni med heltids jobb att de hade varit skönt att få gå hemma och sova så länge man vill, kolla på film, gå på stan träffa vänner mm. Men jag kan tala om för er att så är de inte.

Idag har jag i alla fall jobbat några timmar och de är faktiskt skönt, dels att komma ut från hemmet och förbränna lite energi. Jag har varit utan rutiner alldeles för länge  så nu har de gått så långt att jag inte kan somna om nätterna, där ligger man och vrider och vänder på sig och till sist blir Daniel irriterad med tanke på att han ska upp tidigt. Hur som helst så tänkte jag sätta upp lite mål nu under tiden då jag bara är ”timanställd”

Mål för mit liv som deltidsanställd:

·         9.00 ut och gå monst 40 min

·         10.00 äta frukost

·         10.30 dusch och fräscha till sig

·         12.00 göra lunch till Daniel och mig

·         13.00 -18.00 fri aktivitet ;) (jobba, söka jobb, mm)

·         18.00 laga mat

·         19.00 – 00.00 kvalitetstid med Daniel

 

 

Vi får se hur bra schemat funkar, nu är klockan 00.00 alltså dags att sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0