18 års biverkningar

Idag har jag kännt mig vuxen och tagit tag i saker o ting. De första jag och Sabina gjorde när vi hade vaknat va inte att äta frukost, nej utan vi tömde diskmasskinen och satte ner ny disk, sen städade vi och gjorde de fint. Sen åkte vi upp till Kvantum och pantade burkar och skickade iväg den röda klänningen jag hade beställt. Efter de åkte vi till nästa ställe för att sortera flaskor i färgade och ofärgade. Jag tappade en flaska i märken, me jag räddade de ganska snabbt och tog upp de stora bitarna. Och nu har jag nyss dammsugit huset. En dag då jag bara gjort vettiga saker fast att de är "dagen efter"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Det är Lördag och jag är glad, så jag ville bara skicka en liten hälsning till alla mina härliga blogg-tjejer och killar.



Hoppas ni också får en lika mysig dag och helg.

En STOR KRAM till dig!



//Minaya

2009-02-28 @ 17:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0