18/2

Ännu en dag dag har gått då jag inte kunnat vakna när jag vill, göra de jag vill och lägga mig när jag vill. Vaknade imorse av att jag fick sms från jobbet, de ville att jag skulle jobba. Där får jag väl skylla mig själv att jag sa ja. Men hur som helst. Va på sjukhuset från 11.30 - 15.30 phuu vad jobbigt de är, hatar verkligen att vara där. De måste vara något med luften som ggör att man blir så trött, men man blir juh i och försig trött bara genom att se allt vitt. Klockan 4 började jag jobba till 7. Nu är jag dödstrött och ska försöka sova snart. Kom nyss på att de är möte imorgon klockan 10 :S Undra när mitt lova ska börja tro ? !?!? Hur som helst så ska jag boka tåg till Stockholm, måste komma bort en helg !

Ha de bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0