Snart ringer de

Fy vad jobbigt detta är, jag kan verkligen inte sova. Jag gick och la mig redan vid halv 12. eller redan och redan, de är väl hyfsat för att ha lov. Men nu är klockan snart tre och jag är fortfarande pigg, jag har ingen aning om vad man mer kan göra än allt de jag redan gjort under denna tid ? ! ? Jag har bla: Läst alla möjliga bloggar, tvättat, kollat på film, hängt upp tvätten, och nu sitter jag här. Det blir så mycket värre när man vet att klockan kommer att ringa 9 pm..

Känns som om man har förmycket att tänka på just nu, projektarbete, skolan, jobb, flytt, studenten, vänner ja allt möjligt. De är så mycket att man inte har någon lust alls att ta tag i allt som måste göras, hade hellre åkt till Thailand och stannat där tills alla problem är lösta. Nej jag är upväxtmed att ta vara på tiden heheh sså de är väl bara att stå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0