Trevlig helg

Upp 7 för att traska till jobbet, där vi normalt kan ha upp till 500 pers men idag hade vi 50. de låter kanske mycket men de va verkligen inget.. de va ganska skönta att få ha en dag då man bara står me tjejerna och snackar lite men de kan bli ganska drygt.

När jag kom hem va jag bara tvungen att testa klänningen igen och visa den för anna och sabina så de godkände den. Vilket de gjorde = )

resten av kvällen spenderade jag hemma hos Sabina, jag va väl vaken i 30 min sen somnade jag på soffan, de va inte meningen att de skulle märkas men de gjorde de, efter 30 min väckte sabina mig heheh. Alltid lika kul att träffa dig sabina hahah..

imorgon har jag ganska tur i oturen, vi har prov i rättskunskap (EN MÅNDAG) jag har väl inte haft så stor lust till att plugga över helgen särskillt inte på den lilla fritiden jag haft. men som tur är så är jag ledig imorgon, har två läkarbesök efter varandra så då missar jag hela skoldagen.. men provet försvinner inte för de, jag få juh ta igen de senare :S

Nej nu ska Martin Beck rädda Monica, men vi hörs imorrn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0