Livet

Igår jobbade jag igen. De är ganska bra, jag tjänar pengar och jag sysselsätter mig, om jag inte gör något på dagarna väljer jag att sova och ligger vaken halva natten :S

Igår Råkade jg dessutom ut för lite olyckor .. På jobbet stänkte de fett från stekbordet upp på mitt ögonlock, när jag hade min rast fick jag näsblod, och när jag kom hem halkade jag ner för trappan .. AJ !!

Idag har jag varit på praktiken, och de är lika trevlig som vanligt råkade ut för lite olyckor idag me, fick näsblog och jag råkade skalla sara FÖRLÅT ! De ska faktiskt bli tråkigt nästan jobbigt att behöva lämna den rosa butiken. Malin och Sara ni har blivit två vänner, vi pratar om allt och får varandra lätt att skratta.. Så tack för att jag får vara hos er.

Just nu är jag inne i en period som är så grå och trisst, måste göra något nytt, både med mig själv och något jag inte brukar göra.  Ska kolla biljetter till Stockholm redan ikväll måste ta en paus från verkligheten hehe. Längtar som alla andra efter sol och värme, då man kan gå i sandaler och en tunn tröja och behöva använda solglasögon ..


Nu ska jag städa och tvätta ..


Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en riktigt trevlig helg Lotta...kram Malin :)

2009-02-06 @ 21:04:59
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0