Detta är jag

Tjenis tack för all välkomnad.

Detta är då jag, Charlotte "Lotta". Jag är snart 18 år och går mitt sista år på Söderportgymnasiet i Kristianstad. På min fritid jobbar jag ca 80% umgås med vänner 13% pluggar 6% och tränar ca 1%. Efter gymnasiet är det tänkt att jag ska flytta till sveriges mittpunkt STOCKHOLM = ) men jag får se om jag vågar..


Idag har min dag sett ut såhär. Imorse när jag vaknade fick jag för mig att 60cm va 1 meter eheh ?!?!?
Var på min praktik idag en underbar liten butik som glänser för idag hade vi den årliga vårstädningen.
efter praktiken kom Sabina hit på en fika, och ett långt samtal då vi förnöjade lite löften till varandra som blev följande:

*Träna tillsammans
*Aldrig tappa kontakten
*Åka till öland i sommar
*Skaffa pojkvän
*Hemlis tshih, men ni får snart reda på vad = )


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skoj att du med bloggar.Härligt att du trivs på praktiken :). Kram

2009-01-16 @ 10:17:38
URL: http://sommarjasmin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för de gulliga sakrena du skriver om praktiken :) Jag fastnade här när jag kom hem...hrm...kanske borde äta...

2009-01-16 @ 19:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0