För en gång skull..

..har jag gjort annat än att sappa på tv:nen söndag. dagen började med att jag övningskörde med pappa och de gick bättre än väntat. Sen va jag på min kusins 25 årskalas. Efter ca 2 timmar va de bara att bege sig på nästa stopp som va hemma hos Sabina, där va va 7 tjejer som åt räkor och snackade skit = ) Tack för en super kväll !! Måste prata av mig lite om hur komplicerat livet som 17 åring är. Nu är de juh som så att jag hoppade upp en klass vilket innebär att jag är ett år yngre än min klasskompisar och alla andra kompisar för den delen. Jag har ingen kompis som är under 18. Och alla mina vänner vill klart vara ute på helgerna och inte sitta hemma och underhålla mig för att jag inte är 18. Just nu består mitt sociala liv av de kunder jag möter på jobbet :S och jag som är så beroende av att träffa nya människor och få vara social. Nu menar jag klart inte att jag är värsta partynissen men att kunna hu möjligheten. Men den 26 februari smäller de för då fyller jag 18 och de har jag väntat på i evigheter. Snart, snart, snart = ) = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0