Grå, trist och Grå

Har sovit bort hela dagen sen Linus åkte hem. Vet inte vad som flygit i mig men jag hade kunnat gå i ide nu och inte kliva upp försen 1 maj. De tråkiga är att ,man missar så mycket, både roliga och tråkiga saker. Men det är tydligen denna tiden man ska ta vara på som mest, tiden innan studenten så jag försöker göra de så gott jag bara kan. Hahah fresten igår när vi åt räkor hemma hos Sabina satt alla tjejer och började så smått, undertiden vi väntade på Anna, som skulle bli lite sen. När Anna kommer sätter hon sig, tar ett vitlöksbröd och säger Mmmm Vad gott detta ska bli = ) Så tar hon en stor nävemed räkor (tror hon i alla fall) Men kloka som vi är hade vi en skål där alla slängde sina räkskal. och Anna tar självklart från fel skål. Vi bara stirrade på henne men hon märkte inget försen hon skulle börja skala hhahhhahah och hon säger att jag är korkad.. Imorgon är jag ledig. Jippii!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Ha ha ha stackars din kompis....ha ha ha

2009-01-19 @ 19:05:06
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0