Idioter rent ut sagt

När man nu som jag går sista året på gymnasiet jobbar man med ett projektarbete. Vi är tre tjejer som har ett projekt på gång och de började bra i höstas då vi bla fick bra kritik från vår projektledare. Vår projektledare slutade dock och skulle bli ersatt av en annan lärare. Ingen har meddelat oss om vem denna nya projektledare skulla vara, så vi tog de i egna händer och skulle kolla upp vem de nu va. Jag frågade min mentor om han visste vem som va vår nya projektledare, men han hade ingen aning och hänvisade oss till en annan lärare som tyckte vi skulle fråga en annan lärare osv. Tillslut hade jag mailat 4 lärare och en rektor men jag har inte fått något svar från någon. Men av en slump fick jag höra av en elev att vår nya projektledare hette blablabla så jag mailade henne i måndags. Tror ni hon har svarat ?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!!??!?!?!?!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!? Jag blir så arg på dessa lärare som bara ignorerar en och får man inte detta projekt genomfört får man heller inget slutbetyg, så för mig är detta en mycket vicktig fråga.

Kommentarer
Postat av: Marie

Besök gärna min nya matblogg :)

http://mariiesblogg.blogg.se/food

2009-01-19 @ 00:22:57
URL: http://mariiesblogg.blogg.se/food
Postat av: katarina

hatar oxå när lärarna inte bryr sig, tyvärr går jag i en klass där dom inte gör det, en gång skulle jag & en klasskompis göra en grej, det slutade med att vi hade pratat med 3 olika lärare, bara för att få ett litet svar :(

2009-01-19 @ 00:28:41
URL: http://thereisnobodylikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0