Näst värsta dagen i mitt liv ..

Idag började dagen bra, jag sov som en stock fram till 11, sen åkte jag och tränade med Evelina.. Vid 3 åkte jag till Hässleholm för att övningsköra med pappa för tredje gången. Pappa tyckte jag va redo för att köra stadstrafik, och dum som man är lyssnar man på de äldre iblan. De började med en rivstart, sen fortsatte de med bla motorstopp, vindtorkaren sattes igång, helljuset va på hela tiden, och på de kunde jag inte hålla händerna i styr från tutan. Woho detta har varit den näst värsta dagen i mitt liv, (den värsta dagen va första gången jag övningskörde). Till alla er som körde i Hässleholm mellan 4-5, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för med beteende i trafiken.

Kommentarer
Postat av: Malin

ha ha ha du e för rolig du Lotta :) Ha det bra.

2009-01-20 @ 22:33:49
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0