BANTNING NU!

Idag träffade jag sabina i stan efter skolan. Vi tog en fika på Darins och gick sedan lite ärende, till bla banken för att jag skulle skaffa internet bank ;) Vuxenpoäng eller vad ?

Senare när vi testade skor på scorett kom vi på av någon anledning att vi skulle bli smala. Så vi tänkte starta vårt projekt BANTNING redan idag genom att 1. jag ska köpa en träningsmaskin 2. Sabina ska bränna en power skiva 3. vi ska fixa pilates bollar samt en pilates skiva med instruktion. Jag ska förvandla hela mitt rum till ett gym rum ;) coolt va.. Vem vill köpa en vit soffa?? den får nämligen inte platts i mitt rum om jag ska ha värsta gymmet där..

Nej ni ska få följa mig genom detta projekt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0