Skoltrött..

 Ah vad jag är skoltrött, orkar verkligen inte med skolan. Jag vet att de bara är 2 månader kvar och att jag har ont om tid att göra alla skol "sysslor" ni tycker säkert att man är dum som inte tar tag i skolan och håller ut när de bara är 2 månader kvar. Men visst är de så att ibland när man har för mycket att göra kommer man till en gräns då man bara skiter i allt och inte bryr sig, eller de finns ju i bakhuvudet hela tiden men man kopplar ifrån allt. Jag är i den perioden just nu.. Detta är inte bra. Bara att veta att de väntar två STORA prov måndag och tisdag gör en helt utmattad. De rä dessutom två viktiga prov, Islam och rättskunskap.


Ta dig i kragen Charlotte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0