En helt vanlig dag på jobbet..




Knivskärning på Trendie

Publicerad: 23 februari 2009, 17:10
Senast uppdaterad: 23 februari 2009, 17:33

Kristianstad (Uppdaterad 19.07) En man knivskars i armen under måndagseftermiddagen utanför snabbmatsrestaurangen Trendie i centrala Kristianstad.
Händelsen vid 17-tiden föregicks av ett bråk inne på restaurangen mellan gärningsmannen och den knivskurna mannen. Polisen kunde strax efteråt gripa den misstänkte mannen utanför restaurangen.

Den knivskurna mannen var inte mer skadad än att han själv kunde gå till ambulansen med armen i bandage. Han fördes sedan till Centralsjukhuset i Kristianstad och ska enligt polisen inte ha allvarligare skador.

- Det räknas ändå som grov misshandel eftersom en kniv användes, säger polisens inre befäl, Curt Larsson.

Vad som orsakade knivbråket var under måndagskvällen inte känt.

- Vi vet inte vad som hände mer än att de kom i hop sig om någonting, säger Curt Larsson.

De båda inblandade ska ha känt till varandra sedan tidigare.






Så va de inte. Vi 17 tiden kommer de in en ung kille i min ålder som skriker: Papper jag måste ha papper. Jag såg att han blödde ordentligt så vad jag jag, jo ger han en servett hahah som om de skulle hjälpa. Vi frågade vad som hade hänt och kallade på vakterna. Sen hjälpte jag och Nicki han att binda om handen. Och medans vi gör de upptäcker jag att blod är obehagligt och börjar bli yr, men de gick..  Så han blev INTE knivskuren på Trendie. Nu har vi löst detta problem. Och gärningsmannen som handlade av oss 10 min tidigare har nu bett om ursäkt till offret.

Kommentarer
Postat av: Sabina

du fick dig en händelserik dag :)

2009-02-23 @ 21:31:53
URL: http://biiiina.blogg.se/
Postat av: Malin

Ojdå...tur du klarade dig och inte svimmade :)Vaddå bett om ursäkt?Vi får snacka på torsdag :)Kram.

2009-02-23 @ 21:33:37
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Malin

Ojdå...tur du klarade dig och inte svimmade :)Vaddå bett om ursäkt?Vi får snacka på torsdag :)Kram.

2009-02-23 @ 21:33:38
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0