En jätte mysig dag helt enkelt

Mötet gick jätte bra. Alla vi har tagit kontakt med är jätte positiva till våra ideer och hjälper mer än gärna till. På torsdag ska vi på nästa möte, de ska bli spännande, men skönt framför allt att vi kommer någonstans, vi ligger juh som sagt 4 månader efter och det ska vara inlämning i mars : O Hur som helst så ska de gå om man nu lägger ner mycket tid på de. Just nu går projektarbetet före ALLT.

Nu på em träffade jag My (min brukare) hon är världens goaste tjej. Idag va hon extra glad. Hon kramade om mig flera gånger och talade om hur mycket hon tyckte om mig = ) vi har hunnit med hur mycket som helst. Vi har varit ute i snön och lekt med Otto (min hund), bakat, fikat, målat blera sidor i målarboken, dansat till gamla Schlager klassiker och kollat lite på barnkanalen. En jätte mysig dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0