.

Helgen har varit allt från galen, utan en lugn och harmonisk helg tillamman med nära och kära. Va bla i Malmö igår ho min syster, där vi åt och titthandlade på stan. På kvällen va de juh melodifetivalen, så vid åtta duchade jag och tvättade lite. Vid nio sätter jag på tvn och ser att de håller på att utse vinnaren, då blir jag ganska förvirrad, och kom på ganska snabbt att de va ÅTTA de började och INTE nio.. Lite irriterande. Hur om helst blev jag inte så jätte besviken, de verkade inte vara några jätte bra låtar och jag tycker att de senatste åren har de bara blivit sämre och sämre. Vart tog Schlagern vägen ?!?!?!?! De ger inte oss "vanliga" människor som inte är kända någon chans. De kan jag tycka att de vore ett krav, att inte låta artister få vara med. Så de blir en förändring samt man röstar på musiken och inte artisten. Ge de andra en chans ! 

Idag gick jag på bio med min brukare klockan ett, vi såg Bolt. En mycket bra film faktiskt. Man fick sig några skratt och lite tårar i slutet. Därefter träffade jag anna och lunchade på Hause of bagels och slutade dagen hemma hos Hanna med lite tjejsnack. Nu ska jag bädda ner mig och hålla en äkta söndag här hemma, med mysdräkt och tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0