Födelsedag.

Dagen fortsatte att vara helt fantastisk. När jag kom till jobbet hade Sara suttit och blåst upp ballonger hela morgonen. Sen blev de kladdkaka, hallon och grädde. Jag fick även litte paketer från mina kära kollegor, tre olika handkrämer och en chokladfondue och att få gå hem 2 timmar tidigare. Tack ännu en gång..

Jag har fått massa roliga samtal idag av bla min bror, varje går brukar han se till att en känd sångare ringer och sjunger för mig förra året sjöng Daniel Lindstöm och iår Andreas Esteche = ) Evelina och My er sång va me helt fantastisk.
Förövrigt har jag fått 82 grattis SMS - Rekord. 10 samtal och 23 mail - rekord och klockan är bara 19.00.

Nej tack för allt grattande. nu måste jag ta en paus pån 18 års livet och vila lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0