Melodifestivalen myspyskväll

Ikväll åt jag lite soppa och de va juh lösningen på allt ! Efter de va jag pigg och full av energi, så jag promenerade hem till Malin där de va Melodifestivalen myskväll. De va hur kul som helst. Vi krängde, skrattade, sjöng och hade så skojj. De är alltid lika kul att va me er hehe. Som ni läste så gick jag dit, en prommenad på ca 15 min. Men de va inte de lättaste, 1: har nyss varit sjuk och man är slö i kroppen och allt är ansträngande. 2: De va slask och halt 3: jag hade converse 4: De va mörkt och ruggit. När jag tänkte gå hem hade de varit värsta snökriget ute, ni kristianstadbor vet vad jag talar om. Och man fick juh lite panik att ta sig hem med dessa converse. Men snäll som Ingla är så fick jag åka med henne. De va verkligen tur. 

citat.
Charlotte när Rigo & the Topaz Sound feat red fox gått till andra chans. " Asså Dogge är verkligen inte sig lik"


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0