Mys dag i vintersolen.

Idag gick jag upp redan vid 10. Då gjorde jag en riktig söndags frokust med masa pålägg, ägg, frallor mm åt familjen. Jag ställer juh inte klockan för ingenting, men när hanna ringde mig 11.15 slog de mig att vi skulle åka till museet 11.30. Hahahah fick lite panik men vi kom i tid. På museet såg vi bla en konstutställning som Filippa Bark och Monica står för, själv fattar jag inte meningen med uttällningen men kul va de i alla fall. (biljer kommer senare). Efter deras lilla föreställning va de en annan utställning "Äntligen vuxen" den förstod jag lite mer hahah, En jätte fin utställning med massa jobb bakom. Hanson, en gammal klasskompis låg bla bakom den utställningen och de hade jobbat med den i 2 år. Men de blev bra tillslut = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0