Onsdag

För er som undrar gick solduschen bra. De blev inga fläckar men dock lite flammigt på högerganden, De är ett bra allternativ för oss som tycker att solarium är en bakterie bomp samt farligt för hälsan. Idag va jag på stan med Sabina och handlade lite nya kläder, jag vågar knappt tänka på hur mycket pengar jag gjorde av med :S

Ikväll blir de utgång för mig, Sabina och Fatime. Vi ska träffas här hemma hos mig om en stund och göra oss vackra, sen blir de Banken (uteställe). För er som inte vet fyller jag 18 imorgon. Men jag kommer juh in på Banken efter 00.00 ;) Men Malin du kan vara lugn vi ses som vanligt imorgon 10.30 = )

Nej nu ska jag färga mina ögonbryn/fransar.

Ha de gött, är inte kött..

Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS LOTTA :) HA EN UNDERBAR FÖDELSEDAG, VI SES SENARE :) KRAMAR MALIN.

2009-02-26 @ 07:13:47
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0