R A S T L Ö S

De är så drygt att vara sjuk. Särskilt när man är på bättrings vägen. Man är liksom inte så sjuk att man inte orkar göra något och sover hela tiden. Utan jag är rastlös och vill inte ligga här bara. Men samtidigt har jag ont i magen & huvudet och är inte kapabel till något direkt. Jag ringde juh jobbet igår och sa att jag inte skulle komma idag. Men en timme efter att jag vaknat ringde jag jobbet och frågade om jag fick komma för jag hade redan då blivit rastlös, men chefen tyckte att jag borde stanna hemma så jag kunde jobba imorgon. Men nu känns de ganska skönt att han inte sa ja eftersom man är så mör i kroppen.

Anna kommer snart hit WOHO. Ska få se en livs levande människa = )

Nu ska jag ät lunch och på matsedeln står de PIGGELIN GLASS lika så till frukost och middag..



 


Kommentarer
Postat av: minaya

Fin bild på er :-)

2009-02-20 @ 23:11:44
URL: http://minaya.blogg.sese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0