Skola, Banken och Sabina

Nu är skolan slut, 10 - 12 är en ganska lagom start = ) Va nyss hos syonmen han va klart inte där :S:S Ajja då blir de nästa punkt på dagen MÖTE med vår handledare.

Kom på att på Onsdag natt efter 00.00 kommer jag in på Bamken (pub), man morde juh nästan gå dit så man får lite smak på utelivet. Nu vet jag att min chef på Jasmin läser detta, så jag vill bara lugna dig Malin med att säga: De blir en kort vistelse bara och jag kommer på torsdag i gott skick  = )

Vill ägna en liten hälsning till Sabina. Du är en go vän och jag har de så kul tillsammans med dig.


Kommentarer
Postat av: Sabina

du är för go gumman! tack detsamma !! you rock!

2009-02-23 @ 12:25:18
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0