SPÖKE ?

Idag hände något konstigt. När jag gick ner på mitt rum såg jag genast att något saknades, de va en tavelram, som hade hängt ovanför sängen. Jag fick fullkomlig panik och ringde genast mamma. Jag frågade om hon hade varit nere på mitt rum eller om de fanns spöken och då svarade hon självklart nej. När jag konfronterade henne med vad jag sett så erkände hon att hon faktiskt hade varit där. Men hon vägrade svara på vad hon skulle använda de till Men de kan jag berätta för er. För några veckor sedan fick vi hemskickat av Kristianstadsbladet ifall vi ville skicka in ett foto på mig och skriva lite om mig angående min 18 årsdag. Så där har ni svaret. Mamma har däremot inte bett om några svar till de frågor man fick med utan de har hon själv svarat på. Så på torsdag ska jag och ni få läsa om mitt liv på http://www.kristianstadsbladet.se/  Coolt eller?!? hahaha. Nej men de ska nog bli bra eftersom mamma känner mig ganska bra vid detta lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0