Turning Torso..

Idag blev de klart, de vi alla har väntat på. Jag fick beskedet: Jag, Sabina och Anna ska till Turning Torso där vi ska bli sminkade och få håret fixat. De tar sedan bilder som man kan köpa om man så vill. De bästa med de är att de är GRATIS. Det kommer bli en heldag på fredan, då vi ska vara där redan 11.15 sen blir de lunch och shopping. Men de blir bara bättre efetrsom jag ska ha lite kalas här hemma med de närmsta vännerna. Kvällen slutar inte där, nej de blir självklart utgång..!

Nu ska jag coh Sabina testa soldusch.. usch vi får se hur de blir. Jag är ganska nervös eftersom de kan bli fläckar eller flammigt. Men förhoppningsvis blir de neutralt = ) Önska mig lycka till för de kan jag behöva med min otur.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh ska ni solduscha...så spännande..kommer vi att känna igen dig på torsdag?

2009-02-24 @ 21:39:17
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0