Lämna inte killarna utanför

Nu har jag även dragit in Linus i mitt och Sabinas projekt "smal till sommaren" Så imorgon efetr skolan ska jag och Linus ut och gå/springa. de ska bli kul. För er som undrar är Linus inte min kille utan en vän sen 6års åldern = ) . Och man glömmer ofta sina killkompisar har jag kommit på. Så fort man behöver prata med någon ringer man till en av sina tjejkompisar. De ska jag sluta med, eller ja inte helt. Men jag ska börja prata lite mer med mina killkompisar om de är något jag bekymrar mig över..

Imorgon ska de bli en extra mysig kväll, ska nämligen hem till en kompis, sen ska vi laga mat tillsammans och se klart Dagboken som vi somnade till sist..

Nej nu får man väl sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0