WOHOO

Igår va jag som sagt hos Sabina med två andra hulliganer. När vi hade lämna sötnosarna blev vi rastlösa så vi samlade ihop ett gäng på 15 pers och lekte bil kurragömma = ) hahahha de va skit kul. de går till på följande sätt: man samlas på ett ställe sen får en bil försprång på 5 min att gömma sig sedan skickar de ledtrådar per sms och vi andra får då försöka leta upp dom. Vi "Röda Faran" kom tvåa näst intill varje gång. Men killarna gjorde en fuling genom att gömma sig på ställen där man inte får som mitt inne i T-parken, och vi tjejligan då som är så laglydiga vägrade köra dit och förlorade då. Men de va hur kul som helst. På vägen hem blev de Bajonetten.

Idag hade jag Nationella prov, de muntliga usch vad jag va nervös, med tanke på att jag bara läst mina anteckningar innantill 1 gång. Varför är jag så slarvig för ?!?! Men man fick juh prioritera ha kul eller sitta hemma och plugga - ha kul för en kväll eller tänka på framtiden ? Hmm. Hur som helst brukar jag inte ha problem med att tala inför grupp. När jag då skulle prata blev jag jätte nervös och började svamla och vända på ord, jag pratade även jätte snabbt så mit tal höll inte i 5 minuter :S MEN jag fick ett starkt G/VG..  WOHOO. Vilken dag. De är även sol ute och jag får panik av att sitta inne, vill bara klä mig i vårkläder och bara vara ute. Och bäst av allt SOVMORGON imorgon.. De ska bli underbart minns inte när jag fick sova ut senast. Men de är lite typiskt att de är studiedag en torsdag och inte en tisdag då vi har skola 8-16. Hade gärna gått på praktiken imorgon för att får se alla de nya varorna.. De måste nästan ni me kolla upp här på Butik Jasmin..

Kvällen ska jag spendera med Ina.

Ha en fortsatt bra dag.. Kram Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0