Daniel

Daniel har varit en vän till mig i närmare två år, men då har man bara sett honom som en vän fråga mig inte varför men så har de varit för oss båda. I våras började vi umgås lite mer intensivt. Daniel insåg då en dag att jag faktiskt var en tjej, en vanlig tjej som man faktiskt kan vara kär i och inte bara vara kompis med. Då fick han eld i baken och började klia mig på armarna vad vi än gjorde, kollade på film, åkte bil, drack kaffe. Jag kan berätta att de mest underbara som finns är kli och massage, daniel insåg min svaghet och tog den till nytta för att koma närmre en. Jag fattade som vanligt ingenting men efter någon vecka talade min kära vän Sabina och hennes mamma maja detta för mig att de misstänkte lite flirt mellan mig och Daniel, då började jag att förstå själva helheten och smälte som en isbit för denna underbart snälla, trevliga, snygga svärmors drömmen. Jag började då också visa lite av mina känslor för honom.

Efter några veckor av flirt tog jag studenten, de va då allt startade på riktigt, Daniel vågade säga till mig att han var kär i mig och undrade om han fick pussa mig. Och självklart fick han gör det, efter dess har vi pussats varje dag i närmare bestämt 6 månader och 3 dagar.

Men vi har även utvecklats en del, jag var utomlands 2 gånger utan honom och det gick hur bra som helst fast att man saknade honom enormt, men jag tror att de kan vara lite nyttigt för ett förhållande med. Vi blev flyttade ihop och blev sambos för 1 månad och 15 dagar sedan, nu bor vi i en underbar lägenhet och trivs bra tillsammans.

 

Puss på dig!


Kommentarer
Postat av: sara engdahl

Gud vad kul att du ha börjat skriva igen , <3

2009-12-15 @ 14:56:17
URL: http://saraengdahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0