Hejsan svejsan..

Försov mig en aning imorse. Men sen äär jag inte, då hafe jag inte kunnat sitta här. Fredagen blir lugn som alla ndra fredagar, men de är ganska skönt. Man kommer inte hem försen 6 på kvällen och jag börjar jobba 9 imorgon. Nej snart är det slut på detta, för jag fyllar snart äntligen 18 år. Då blir de allt ifrån den lugna helgen..

Detta är sista dagen sen är de dags för stortlov WOHOO.. Men som alla andra lov är mitt lkov alltt ifrån lov. Jag ska jobba en hel del. Gå på en hel del möten angående projektmötet och plugga ! !

På söndag ska jag eventuellt övningsköra. Så åll er innomhus. Om ni ska ut och köra så undvik kristianstads kommun..

Hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0