Spa, pengar och Tipps !

Då va de skola igen, men de kan jag stå ut med, vi hade bara två lektioner och likadant är de imorgon. Efter skolan va de jobbet som väntade, vi har inte haft särskillt mycket idag, men däremot mycket trevligt = ) Jag fick reda på min årsinkomst idag, fattar inte var alla de pengar har tagit vägen ?!?!?! Jag har inte några direkt utgifter. Så nu ska jag verkligen hålla i pengarna och SPARA.

Nu sitter jag här och har jätte ont i ryggen, får alltid de eftr att jag har jobbat, särskillt på trendie eftersom man böjer sig fram mycket när man jobbar och eftersom jag inte är så läng såblir de feli ryggen, en annan anledning är attman står så svankryggad. Nåja väntar på att mamma ska komma hem så man kan få lite masage = ) = )

Just nu sitter jag i ett fotbad, ni anar inte hur skönt de är, jag fick sån lust att ha lite hemma spa här, så nästa steg är, ansiktsbehandling + ånga, färg och plockning av bryn..

Tipps!

Koka vatten, sitt sedan med ansiktet över de kokande vattnet med en handduk över huvudet. De kan vara jätte jobbigt men ta då bort handduken och ta några friska andetag. Ni ska göra såhär tills ansiktet är alldeles vått.
Använd sedan peeling, själv använder jag Niveas peeling. Ni behöver inte ta så mycket men masera in ordentligt i ansiktet. Tvätta sedan bort med kallt vatten. Ta gärna någon ansiktskräm efetråt. Och nu har ni en underbar hy = )

Lycka till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0