TRÖTT..

.. jag bli så trött på på en del av mina vänner som har pojkvän, jag vet att ni läser detta men ni vet också vad jag tycker. Kärleken är den bäste känslan, de är de verkligen och jag kan sakna den oerhört. Men kärleken försvinner väl inte för att man umgås med sina vänner ibland? De är så konstigt dessutom att när tjejen har tid för sina vänner är då killen har något annat planerat? Varför är de så egentligen? Hur som helst så är jag skit glad för er skull att ni verkligen har träffat någon som ni verkligen inte kan vara utan. Men sjukt trött på att jag blir som en hållplatts där ni kan vänta på att er kille ska bli ledig för er igen. Antingen får jag hitta lite nya vänner som inte har behov av sin kille 24 timmar om dygnet eller får väl jag också skaffa en kille..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0