tur i oturen.

Detta har varit en av de värsta natten i mitt liv.  Igår när jag kom hem från jobbet mådde jag hur bra somhelst. Men efter att jag varit utr och gått med Otto kände jag mig lite illamående. Men de kan jag göra när jag har varit ute med Otto eftersom jag är en aning äckelmagad. Hur som helst gick jag och la mig tidigt efetrsom jag skulle på möte imorse. En timme efter att jag lagt mig vaknar jag och springer in till toan. Detta fortsätter hela natten, Sov en timme sen vaknade jag osv. När klockan va 7 gick jag upp och la mig hos mamma så att hon kunde tycka synd om mig. Jag va juh tvungen att ringa han vi skulle ha möte tillsammans med. Jag förklarade som de va och han svarar Åhh vad bra att du ringde för jag har haft de likadant hela natten hahahha lite komiskt. Nu har jag sovit bort hela dagen och haft feber och ont i huvudet. Men nu när jag vaknade va jag typ frisk, jag har inte K.ä.t. sen i morse. Jag kan dessutom drick nu och behålla de = )

Anna ringdse självklart nyss och frågade om vi ska åka till Vångabacken och åka skidor. Jag har längtat efter denna dagen och verkligen sett fram emot detta. Jag får se hur jag gör. Jag mår juh hyffsat bra nu och jag kan juh alltid följa me och testa. Men undra om mamma går med på de ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0