Blod, skratt och tårar..

Tog mig själv friheten att låta bli att blogga i helgen. Så nu har jag verkligen spart mig för att kunna berätta så mycket som möjligt = )

I fredags efter praktiken åkte jag evelina och erika hem till erika för att göra oss vackra, vi skulle nämligen på 20 års fest  Wohoo. Långt om länge va vi nöjda med får outfit .. När vi kom till festen (lokalfest) va vi artiga och hälsade på alla 20 som redan va där, sen minglade man runt lite. Under tiden droppade de in ca 30 pers.  De va verkligen jätte kul att träffa gamla kompisar, dansa, prata och framförallt SKRATTA...


En lokal fest där man blandar folk från olika kommuner är uppdelade i 4 moment: 1.man kommer dit hälsar, alla kollar lite snett på varandra och de kan vara ganska stelt.
2. Efter ett tag är alla på hugget alla gillar alla och alla har jätte kul tillsammans. 3. Men de finns alltid någon som blir rastlös och väntar på de minsta lilla så de kan bli bråk. I detta fall va de en av killarna som störde sig på en annan kille, men då slutar de med att all a killarna på festen ca 25 pers ligger på varandra och ca25 tjejer går i mellan och ska stoppa detta. 4.Sen är de slut..!
Blir så sjukt arg de försör verkligen för alla, och till vilken mening, de finns många som man säkert irriterar och de finns de som irriterar mig men man börjar väl inte slåss för de ? 




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0