Då va de helg igen = )

Idag har de varirit ännu en underbar dag. De har inte hänt något speciellt men jag är bara på så bra humör.. Efter mötet med vår projektledare (mötet gick bra), gick jag till gymmet och körde en timmes pass med endast benen, så nu är jag helt knäsvag. på väg från gymmet höll jag på att rramla när jag skulle gå ner för en trappa för benen va som spagettie, de följde liksom inte me kroppen hehVid 4 träffade jag Sabina och vå åt en mycket sen lunch på Fantasi, själv åt jag en kycklingsallad = )
                                                             


Sabina och jag fynderade mycket över hur jag nu skulle göra med körningen, efetrsom de inte gått så bra. Men sabina fick klart ideen att jag skulle köra med henne och öva på dragläget. Ehe vi ska nog inte skriva så mycket om de här mer än att hon skrek GASA GASA GASA.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni e då helt tokiga :) Hoppas benen håller i morgon i butiken :)

2009-01-21 @ 23:10:47
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Sabina

GASA VA DE JA :)

2009-01-21 @ 23:17:15
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0