Sommarjobb

Jag har aldrig behövt söka sommarjobb eftersom jag redan jobbar som extrapersonal på en snabbmatsrestaurang. Men jag har bestämmt mig själv för att detta är absolut sista våren. Man jobbar i stress och värme men får inget för de, medans min kompis står i en sval klädesaffär och har ca 20 kunder per dag och tjänar dubbelt så mycket. De är inte den bästa tiden för att söka jobb direkt, och jag vill juh inte bara jobba 2 veckor av sommaren utan hela så jag får lite till spargrisen. Nej denna sommaren består av att tjäna pengar !

Kommentarer
Postat av: wickedchick

Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kika gärna in min blogg och berätta vad du tycker!

2009-01-19 @ 23:10:42
URL: http://wickedchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0