Vaknade..

...för en stund sen till denna gråa söndag. Jag tror att alla håller med mig om att söndagar ska man vila och sappa framför tv:n. Men inta jag inte, nej nu ska jag övningsköra för andra gången klockan ett, får väl se hur de går. Första gången ville juh pappa att jag skulle köra direkt på vägarna inne i stan, så idag blir de kanske motorvägen (eller inte). Nej sen fortsätter min dag hos moster Christina som har kalas för sin lilla pojk marcus som fyllt 25 !!! Tro inte dagen är över där, nej klockan sju är de tjejkväll hemma hos Sabina. Ha en trevlig söndag.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Blogg.se har haft problem i helgen därför har inte allt funkat som de ska. call you later :)

2009-01-18 @ 12:04:52
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0