Depp Depp Depp..

Depp söndag rent ut sagt.. Fy vilken tråkig helg detta har varit, eller fredagen va juh super bra. Vi hade hur kul somhelst, träffade underbara människor och fick många goda skratt. Men Evelina åker bort från mig. Min vän min bästis min syster.. Hon lämnar mig för första gången på 15 år för att ha utlandspraktik på Malta. Resten av helgen har bara varit katastrof tråkigt. Igår va de arbete vilket innebär irriterade kunder och 8 timmars stress.. När jag väl slutade väntade 2 ungar som har massa frågor och energi i kroppen, allt som motsvarde min dag. När de somnat satt jag bara och deppade och tyckte synd om mig själv resten av kvällen. Idag har dagen sett likadan ut förutom att jag sitter hemma hos Sabina och deppar. De är ganska komiskt om man skulle ha sett oss nu då vi sitter i en varsin soffa och tycker synd om oss själva och deppar haha.

Nu ska vi se en kärlektsfilm och gråta en skvätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0