..

Vad man är konstig egentligen.. Antingen är jag världens lataste och gör inte ens "ingenting" eller så är jag i full fart och gör så mycket nytt man bara kan göra. Som idag har jag bara gjort nytta, jag och mamma hjälptes åt att klippa Otto (hunden) sen rensade vi och fortsatte städa. Detta låter kanske som om vi har världens stökigaste hus hhaha men så är de inte utan vi sorterar och slänger saker som har legat i sin kartong i några år nu. Allt från himmel o jord, filmer till porslin, till möbler.. De är ett ganska stort projekt me tanke på att vårt hur är ganska stort med många förråd, där man samlat på sig en massa skit rent ut sagt. 

Nog om de.. Lotta är rastlös mycket rastlös, vill bara träffa massa kompisar och vara ute i en tunn jacka. Hmm vem ska jag ringa? Evelina kasnke, nej hon är juh på Malta. Anna kanske, nej hon har flyttat till Växjö. De får bli Sabina, den trogne vännen som aldrig kommer sätta sin fot utanför Kristianstd, möjligtvis Bromölla haha.


Kommentarer
Postat av: Sabina

sist på listan, men nope jag lämnar dig inte :)

2009-03-23 @ 16:01:33
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0