Lotto

Jaha efter jobbet blev jag hämtad av Sabina, vi åkte till Sara och tog en fika = ) då började alla minnen från resor komma smygande. Då började jag och Sabina för tredje gången fundera på en utlandsresa för tredje gången. Men då kommer den stora frågan, hur ska en studerande me extraarbete och en som är arbetslös få råd till dett? JO man köper en massa triss lotter. de dröjde inte länge försen jag och Sabina satt i bilen rusande mot Maxi. Vi köpte lite smått och gott. Men innan vi skrapade skrev vi ett kontrakt som löd: 090302 Jag Charlotte Larsson lovar att dela 50% på vår vinst. Och Sabina skrev likadant. De gick sådär, vi vann 75 kr som vi köpte nya lotter för som vi självklart förlorade på.. Vi bestämde oss för att inte ge upp utan spela på hästar nästa gång. Känner på mig att vi ska bli miljonärer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0