räknat sen ettan men fattar fortfarande inte

Usch vad är de som händer me mig? jag mår inte bra om dagarna.. Är yr och har ofta huvudvärk och illamående, jag är INTE gravid, så de inte blir några missförstånd. Men fy vad jobbigt de är, de påverkar juh så mycket..Hur som helst så blev jag påmind om att de är endast 2 månader skola kvar av Sabina. När hon sa de fattade jag verkligen att detta är slutet på min skolgång hehe, konstigt med tanke på att jag har haft koll på hur mångaskoldagar de varit kvar sen i ettan typ.. Men nu händer de verkligen, detta betyder två månaders plugg för mig. Jag ska verkligen göra allt jag kan för att förbättra mina betyg = )

Idag är de skola från 8 - 16 usch vad de ska bli drygt, har jag rätt känsla i kroppen kommer de dessutom att regna hela dagen..

Nej dags att förbereda sig inför dagen. God natt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0