Resumé


I torsdags va de praktik, hur skoj som helst = ) På kvällen blev de maxi med Sara, sen en mycket sen kväll som bestod av räkor och massa tjej snack.. Tack för en trevlig kväll tjejer.


Fredag prakttik som vanligt, sen en underbar utekväll med tjejerna. Vi hade som sagt fått fri biljetter till Adam Tensta och skulle se han på Chill out, men de va inte mycket vi såg, eller hörde rättare sagt. Kvällen fortsatte på Banken, där jag spelade Black jack för första gången i hela mitt liv, jag satt där i nästan 1 timme och vann hela tiden woho, kanske ska hoppa av skolan och säga upp mig från jobbet och börja spela  ;) eller nej föresten haha.


Idag vaknade jag törstig och rastlös, så jag börjar min dag med ett stort glas vatten sen en spring/gå tur på 1 timme = ) dagen har än så länge varit kanon men har redan ångest över att veta vilka prov som väntar på mig: måndag - rättskunskap, tisdag - religion (islam) och onsdag - nationella prov (svenska). Ah blir galen av skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0