Tack = )

Åhh vad chockad jag blev nu när jag loggade in och såg detta = ) De är Sanna en gammal vän dom gjort den.. Tack så hemskt mycket..

Igår bowlade vi med Evelina som ska åka till Malta på utlandspraktik. De va en mycket trevlig kväll, men usch så sorgligt.

Idag va de som sagt en arbetsdag, jag ställde klockan på 8 trodde jag, gick upp som vanligt och gjorde mig iordning för att åka till jobbet. När jag vecker Sabina för att säga att vi måste åka kollar hon på klockan och ser att jag är en timme tidig. Ahh, bara att gå upp och lägga sig igen ! Men jag ska inte klaga de va skönt med lite extra sömn = )

Väl på jobbet va de en jätte kul dag med personalen, men dessvärre med kunderna. Vi va lite lite personal och de va fel på maskinerna så allt blev försenat och gjorde knderna irriterade.

Nu har jag had´ft värsta familjekvällen, vi har juh två huliganer här hemma. Två små sötnosar med fullt av frågor och energi. Nu har jag precis borstat bort deras tandtroll och ligger och myser här framför TV:n..

Börjar bli lite rastlös nu så får se om jag sitter här hela kvällen.

Hörs senare = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0