Underbar dag

Åhh vilken underbar dag, vaknade av att solen stod rakt in på mitt rum bara de gör dagen bra eftersom de är ett tecken på att våren är inte långt ifrån oss nu. Jag har verkligen fått mycket gjort. jag började skolan 10 och fick då reda på att vi bara hade den lektionen, sedan gick vi på möte med vår handledare angående vårt projektarbete. För er som inte vet så ska vi arbeta och samla information om funktionshindrade i arbetslivet. Vi har varit på en hel del möten och har hela tiden fått så positiva bemötande. Alla vill vara med och hjälpa till och fökja detta arbete = ) så direkt efter mötet med vår handledare gick vi på ett annat möte med rektorn för särgymnasiet, han va supertrevlig och tyckte som de andra att detta va en jätte bra ide och ville gärna hjälpa till, men de hände något såå pinsamt, när vi sitter på mötet så är de ganska tyst och min mage kurrade genom heela mötet, usch de slutade med att vi alla skrattade åt de. Men fy vad jag skämdes..

Efter skolan åkte jag och Linus hem till mig, vi va ute och gick/sprang i  timme, nu är man nöjd. Nu är de dags för en dusch sen ska jag ....


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du och dina "ljud"...som om du har en spinnande katt gömd i tröjan ... ha ha ha ...

2009-03-17 @ 20:17:54
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0