melodimys

igår blev de myskväll med Ahlbergs. Vi åt tacos, sen spelade vi melodifestivalspelet som uppvärmning inför FINALEN och efteråt blev de en lugn avslutning med finalen -74.. Då fick man sig många goda skratt, som de har utvecklats de senaste 30 åren.. Jag tycker absolut attt rätt låt vann, när jag hör den får jag rysningar i hela kroppen. Och de är en låt som man blir helt stumm över så jag tror att den kommer få mycket uppmärksamhet i den stora tävlingen = ) Go Sweden...

Idag skulle jag övningsköra med far min, har fruktat denna dag. Men de gick hur bra somhelst, vi körde till Hjärsås, där jag bodde som barn, sen körde vi till morfars grav. Usch älskar att vara där men de är jobbigt när man inte är själv. Jag är lite blyg för att gråt inför andra, så istället stressar jag och tänker på allt annat än morfar bara för att int börja gråta. Jag längtar tills jag får körkort så jag kan köra ut där själv ta all tid i världen och bara gråta allt vad jag kan.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0